Oyunlarım

  • Oyunlarım: Call of Duty serisi, Men of War serisi, Compayn of Heroes serisi, Wolfenstein serisi, The Batlle for Middle-earth serisi

Favori Film ve Oyunlarım

  • Filmlerim: Açlık oyunları Serisi, Labirent Serisi, Fury, Er Ryanı Kurtarmak, Leon (sevginin gücü), Harry Potter serisi,Yüzüklerin efendisi, Hobbit serisi

27 Mart 2016 Pazar

The Battle For Middle Earth 1 ve 2 serisi (exception) hatası alanlar





The Battle For Middle Earth 1/2 oyunu (EXCEPTİON) hatası

Çözümü




Herkese merhaba arkadaşlar! Bildiğiniz üzere "Yüzüklerin efendisi" filminin yazarı "Peter jackson"
harika bir film yapmıştır. Bunun üzerine de Filmin PC oyunu da çıkmıştır. "The Battle For Middle Earth" ve çok tutulmuş bir oyundur. Fakat şöyle bir durum var oyunun gereksinimleri "Windows 2000/XP sürümlerine yapılmış sistemi var. Bu oyunu çok seven arkadaşlar ve bunu Windows 7, Windows 8.1'de oynayamayan arkadaşlar var bunlardan biride bendim. Ama oyunun verdiği şöyle hata olan "EXCEPTİON" aşağıda fotosunu gördüğünüz gibi.


Bu hata gözünüzü korkutmasın hatası olduğu gibi bir çözüm yolu da var çözüm yoluna gelirsek arkadaşlar. Çözüm yolu option.ini'dir. Bu options.ini dosyasını baya İnternet'te aradım çok zor buldum fakat ben aşağıda linkini vereceğim oradan kolaylıkla indirip benim söylediğim yolu izleyip oyununuzu "Windows 7, 8, 8.1, 10" sürümlerinde oynayabilirsiniz. 

Options.ini indirme linki:

Bu dosyayı indirdik'ten sonra "C:\users\stargames\AppData\Roaming\My Battle for Middle-earth Files"
        Bulunan dosyanın içine indirmiş olduğumuz "Options.ini" belgesini atıyoruz. Daha sonra aynı dosyanın içine yeni bir klasör oluşturuyoruz klasörün ismini de "Maps" olarak değiştiriyoruz işlem bu kadar arkadaşlar. Çok zor değil bu işlemleri tamamladıktan sonra oyunu rahatça oynayabilirsiniz. 
Beni "Blogger ve YouTube kanalım'dan takip etmeyi unutmayın.


2 yorum:

  1. c users stargames diye bir klasör yok bende hocam nasıl olacak bu iş kafayı yiyeceğim.

    YanıtlaSil